پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215390
برانکو جانشين طارمي در پرسپوليس را مشخص کرد
تاریخ انتشار : 1395/04/13 07:46:55
نمایش : 1075
باشگاه پرسپوليس قصد دارد با جذب يک مهاجم اروپايي که در مسابقات جام ملتهاي اروپا در فرانسه هم به ميدان رفته است، جاي مهدي طارمي را پر و ليگ شانزدهم را با قدرت آغاز کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از جدايي مهدي طارمي از پرسپوليس نگراني کادر فني و مسئولان باشگاه پرسپوليس براي پر کردن جاي اين بازيکن شدت گرفت و تلاش‌ها براي جذب يک مهاجم ديگر بيشتر شد.

هرچند برانکو از مدتها پيش اعلام کرده بود که طارمي در پرسپوليس نمي‌ماند و قصد دارد به تيم‌هاي اروپايي برود ولي مذاکره اين مهاجم با هوادار متمول پرسپوليس و حضورش در اين باشگاه، اميدها را براي ماندن آقاي گل ليگ پانزدهم افزايش داده بود که با سفر غيرمنتظره وي به ترکيه و امضاي قرارداد با تيم ريزه اسپور، اندک اميد باقيمانده پرسپوليس هم از بين رفت.

برانکو ايوانکوويچ در چند روز گذشته گزينه‌هايي را به باشگاه پرسپوليس معرفي کرده است تا خيال خودش و هواداران را از بابت خط حمله تيمش راحت کند؛ با اين حال بعضي از گزينه‌ها به خاطر مبلغ بالا و عدم توانايي باشگاه در پرداخت مبلغ موردنظر، خيلي زود از ليست مهاجمان کنار رفتند.

گفته مي‌شود به برانکو ايوانکوويچ دو مهاجم گلزن شاغل در ليگ هلند و فنلاند هم پيشنهاد شده ولي گزينه اصلي سرخپوشان بازيکن زير ۲۳ ساله يکي از تيم‌هاي حاضر در يورو ۲۰۱۶ است.

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس در حال حاضر براي برگزاري اردوي تدارکاتي در اوکراين به سر مي‌برند تا در آرامش و به دور از حواشي خود را آماده ليگ شانزدهم کنند ولي به نظر مي‌رسد در صورت توافق نهايي باشگاه با بازيکن زير ۲۳ ساله اروپايي و حضور اين بازيکن در اردوي اوکراين، تمرينات پرسپوليس پر سر و صداتر از قبل ادامه پيدا کند.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html